sorry för dålig uppdatering:(

sorry för dålig uppdatering jag har varit för upptagen dena månaden så jag han inte blogga :(
men ja sånt är livet hahah lmao just nu är jag i italien på semester med familjen och det är boringgg utan kompisar här
men jag har iallafall internet så det är ju bra haha.jag ska lägga ut lite bilder på min älskade JUSTIN BIEBER<3<3<33 här kommer nya bilder på j.b från bahamas jag orkar inte lägga ut alla bilder eftersom det är många.
VARNING FÖR DRÄGGEL: 


ÄLSKAR NÄR HAN SKRATTAR!!




JUSTIN SPELAR PIANO<3<3
<3


JUSTIN OCH HANS BÄSTIS  CHRISTIAN BEADLES SPELAR BASKET<3<3!!!yeah man


EN TILL BILD PÅ DOM !!!!!!<3

mu baby


NAWWW SÅ SÖT!!!!!!<3<3

min kille



JUSTIN OCH CHRISTIAN SPELAR HAHA DOM VÄRKAR VARA INNE I SPELET
HAHAHAH LMAO



AAAWWWWWW SÅ SÖÖÖTTT HAN ÄE<3<3!!!!!
YEAAAAAAAAAAAAAAH



och detta är den sista bilden för idag och i really LOVEEE ITTT!!!!
my man

måste gå nu men innan jag går så ska jag visa justin biebers nya videon
somebody to love men den kommer på nästa inlägg haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0